Efektywne zarządzanie spotkaniami za pomocą aplikacji Lumary
Aplikacja mobilna Lumary stanowi istotne narzędzie dla pracowników wsparcia w zarządzaniu ich codziennymi harmonogramami w sposób płynny. Aplikacja, połączona z platformą internetową Lumary, umożliwia pracownikom:
- Przeglądanie zmian i spotkań w formacie kalendarza.
- Rejestrowanie czasów rozpoczęcia/zakończenia spotkań za pomocą funkcji start/stop.
- Korzystanie z nawigacji Google do nawigacji na spotkania.
- Automatyczne śledzenie pokonanej odległości.
- Dostęp do profili klientów i istotnych informacji alarmowych w podróży.
- Przesyłanie plików/zdjęć bezpośrednio do rekordów klientów.
Aplikacja obsługuje funkcję offline, zapewniając nieprzerwane zarządzanie harmonogramem nawet w obszarach o ograniczonym dostępie do sieci. Dane zarejestrowane są synchronizowane z platformą internetową po połączeniu online, umożliwiając dostęp w czasie rzeczywistym i ułatwiając fakturowanie w ramach Narodowego Programu Ubezpieczenia na Wypadek Niepełnosprawności.





